Mspace & Mblog

Azokat írom ide ami éppen eszembe jut. Okosságok, örömködések, dühöngések meg minden.

Linkblog

Ma este

2009.02.16. 21:34 :: amark

Nagyon szeretnék egy Flash zenelejátszót tenni a blogomba mert az írásaimhoz hozzátartozik a zene amit írás közben hallgatok de sehol nem találok egy működőképes lejátszót, vagy én vagyok a béna.:( Most relaxált hangulatban vagyok nem kicsit egy jó kis Coldplay számnak köszönhetően. Most minden nyugi, minden jó. Holnap aztán kezdődik elölről a mókuskerék amit BME-nek csúfolnak, és valószínűleg újra tiszta ideg leszek de az még messze van. Most a nyugi ideje van itt. 

"I just got lost
Every river that I've tried to cross
And every door I ever tried was locked
Ooh-Oh, And I'm just waiting till the shine wears off... 

You might be a big fish
In a little pond
Doesn't mean you've won
'Cause along may come
A bigger one"

Értem ezt az érzést amit a dalszöveg mond el. Szerintem mindenkivel számtalanszor előfordult már, hogy semmi nem jött össze, "every door I ever tried was locked". Mégis, mindig van holnap. Megjegyezni: Ha valami nem megy az Istennek sem, akkor aludni kell rá egyet:P

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amark.blog.hu/api/trackback/id/tr10947396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása