Mspace & Mblog

Azokat írom ide ami éppen eszembe jut. Okosságok, örömködések, dühöngések meg minden.

Linkblog

L

2009.02.20. 22:58 :: amark

Nem akartam ugyanabba a boxba írni. Kicsit furcsa vagyok. Néha kicsattanó az életkedvem, de máskor valami érthetetlen egyhangúság uralkodik el rajtam...illetve nem is annyira érthetetlen. Megismertem egy lányt, nevezzük L-nek (nem tudom miért pont L, de sok azonos nevű ismerősöm van).

Istenem, okos, szép, jó humora van és kedves. És elérhetetlen.:(:(:(:(

Legközelebb hétfőn látom. wááá sose vártam még a hétfőt életemben.

Ennek a hangulatnak szól ez a klipp. Azért nem adtam fel egyáltalán.:P

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://amark.blog.hu/api/trackback/id/tr89955743

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mcse training 2019.03.24. 16:49:43

atopic dermatitis mupirocin - Freebase percocet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása