Mspace & Mblog

Azokat írom ide ami éppen eszembe jut. Okosságok, örömködések, dühöngések meg minden.

Linkblog

People are watching

2009.02.16. 20:50 :: amark

Máris van valami amiről érdemes megemlékezni. Az emberek figyelnek. Ez nem egy paranoid tévképzet hanem megfigyeléseken alapuló állítás. Minden reggel, felszállok a BKV egyik nagyra becsült elővárosi járatára és mikor fellépek a lépcsőn, az utazóközönség végigmér, hosszú percekig bámulnak, akkor is amikor már észrevették hogy észrevettem őket. ez engem annyira zavar. Ilyenkor mindig erősen elkezdem fixírozni pl az előttem álló lány hátát. És nem csak ez. Este jövök haza a villamoson, magamba merülve, arra eszmélek, hogy a velem szemben ülő érettebb korú nő engem bámul. ÁÁÁÁ!! Nagyon felidegesített, olyannyira hogy még blogbejegyzést is írtam róla.XD Nem értem hogy az emberek miért nem tudnak a maguk dolgával, életével és csak azzal foglalkozni.De tényleg miért????

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amark.blog.hu/api/trackback/id/tr25947293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása